© All rights reserved.
Audiodesigner Audiodesigner
2310 477194
info@audiodesigner.gr
Builder Commercial
Builder Home
  • Γνωρίστε μας
  • Μελέτη
    • Ακουστική Χώρου
    • Σχεδίαση ηχητικής εγκατάστασης
    • Κατάλληλη διάταξη ηχείων
    • Καλωδίωση & Σύνδεση
    • Ακουστική επεξεργασία
  • Προϊόντα
    • Επαγγελματικός Ήχος
      • Ενισχυτές
      • Επαγγελματικά ηχεία
        • Οροφής
        • Επιτοίχια
        • Studio Monitor
        • Ηχοστήλες
        • Αδιάβροχα
        • Portable
        • PA
        • Ενεργά
        • Παθητικά
        • Βάσεις Ηχείων
      • Φωτισμός & Εφέ
      • Subwoofer
      • Κονσόλες Μίξης
      • Μικρόφωνα
        • Ασύρματα
        • Ενσύρματα
        • Βάσεις μικροφώνου
        • Αξεσουάρ μικροφώνου
      • Οθόνες προβολής
      • Ολοκληρωμένα πακέτα ήχου
      • Τηλεβόες & Χοάνες
      • Βάσεις, Τσάντες, Θήκες & Racks
      • Αξεσουάρ Τοποθέτησης
    • Οικιακός Ήχος
      • Bluetooth
      • Home Cinema
      • SoundBars
      • Subwoofer
      • Ακουστικά
      • Ενισχυτές
      • Ηχεία
        • Αυτοενισχυόμενα
        • Αδιάβροχα
        • Βιβλιοθήκης
        • Επιδαπέδια
        • Κεντρικά
        • Επιτοίχια
        • Οροφής
    • Hotel Audio
      • Fitness Center/Spa
      • Bar/Restaurant
      • Event halls
      • Rooms
      • Lobby
      • Pool Bar/Garden
    • Ηχοαπορροφητικά
      • Έγχρωμα πάνελ
      • Διαχυτές ήχου
      • Ηχοαπορροφητικά Αφρού
      • Ηχοαπορροφητικά Πλακίδια
      • Μπασοπαγίδες
      • Ηχοαπορροφητικά Υλικά
    • Personal Electronics
      • Ακουστικά
      • Ασύρματη φόρτιση
      • Ηχεία Bluetooth
      • Soundbar
  • Portfolio
  • Επικοινωνία
  • B2B
  • EN
  • EL
0
Audiodesigner
0
Συνδεθείτε

Συνδεθείτε

Κανω ΕΓΓΡΑΦΗ

ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΕΣ ΗΧΟΥ & ΚΟΝΣΟΛΕΣ ΜΙΞΗΣ – ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ

Σπίτι Uncategorized ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΕΣ ΗΧΟΥ & ΚΟΝΣΟΛΕΣ ΜΙΞΗΣ – ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ

ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΕΣ ΗΧΟΥ & ΚΟΝΣΟΛΕΣ ΜΙΞΗΣ – ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ

Με istotexniki σεUncategorized

   Σε αρκετές περιπτώσεις εγκατάστασης επαγγελματικού ήχου, απαιτείται η προσαρμογή του συστήματος μας στις ακουστικές ιδιομορφίες του χώρου. Πιο αναλυτικά, καθώς ο κάθε χώρος παρουσιάζει ιδιαίτερα κατασκευαστικά χαρακτηριστικά τόσο ως προς τη δομή και διαμόρφωσή του όσο και ως προς τα δομικά του υλικά, είναι ευνόητο ότι το όποιο σύστημα και αν εφαρμόσουμε σ’ αυτόν, θα πρέπει στη συνέχεια να το προσαρμόσουμε προκειμένου να λάβουμε τις μέγιστες δυνατότητές του. Αυτό επιτυγχάνεται με τη χρήση εξειδικευμένων συσκευών οι οποίες ονομάζονται «επεξεργαστές ήχου». Με τη χρήση του κατάλληλου επεξεργαστή ήχου, έχουμε τη δυνατότητα να ρυθμίσουμε με λεπτομέρεια τις επιμέρους συχνότητες του ήχου προκειμένου να εξαλείψουμε τυχών παραμορφώσεις που προκύπτουν από τις αντανακλάσεις και τις απορροφήσεις του από τα υλικά του χώρου, να θέσουμε τα ανώτερα και κατώτερα όρια της στάθμης (έντασης) του ήχου, να εξομαλύνουμε τυχών αιχμές του, αλλά και να δρομολογήσουμε σωστά τις μεσαίες και υψηλές συχνότητες στα ηχεία δορυφόρους του συστήματος, και τις χαμηλές στα υπογούφερ (subwoofers).

    • Ουσιαστικά λοιπόν, ανάγκη για χρήση ενός επεξεργαστή, προκύπτει κυρίως σε εγκαταστάσεις μεσαίας έως μεγάλης κλίμακας, οι οποίες χαρακτηρίζονται από την υψηλή απαίτηση σε ποιότητα και ένταση του ήχου. Ως εκ τούτου γίνεται αντιληπτό ότι τόσο η επιλογή του απαραίτητου επεξεργαστή, όσο και η εγκατάσταση αλλά και η ρύθμισή του είναι καθαρά θέμα εξειδικευμένου ατόμου και δεν μπορεί να επιτευχθεί από τον απλό χρήστη – καταναλωτή.
    •    Κατά παρόμοιο τρόπο και εδώ, όπως συμβαίνει και με τους επεξεργαστές ήχου, η ανάγκη για εγκατάσταση μίας κονσόλας μίξης παρατηρείται μόνο σε χώρους όπου απαιτείται να υπάρχει η δυνατότητα άμεσου ελέγχου τόσο της στάθμης του ήχου όσο και του περιεχομένου του.
         Πιο αναλυτικά, κονσόλα μίξης συναντούμε κυρίως σε εφαρμογές συστημάτων P.A. (Public Address), Live, Studio και Broadcasting. Και αυτό συμβαίνει διότι μόνο σε αυτές τις εφαρμογές παρατηρείται η ανάγκη της μίξης των διαφόρων σημάτων, είτε αυτά προέρχονται πηγές προηχογραφημένου ήχου όπως CD Players κ.α., είτε από πηγές ζωντανής αναπαραγωγής όπως τα διάφορα μουσικά όργανα, τα μικρόφωνα κ.τ.λ..
         Η κονσόλα μίξης επομένως αποτελεί την καρδία και το κέντρο ελέγχου του ηχητικού μας συστήματος, η οποία όμως μας παρέχει και άλλες δυνατότητες, όπως τη ρύθμιση τις ποιότητας του ήχου επεμβαίνοντας αυξητικά ή μειωτικά στην ενίσχυση επιμέρους συχνοτήτων (Equalization – EQ) του ήχου, την προσθήκη διαφόρων εφέ κ.α.

       

         Εξ’ ορισμού λοιπόν θα λέγαμε ότι κονσόλα μίξης, είναι εκείνη η συσκευή η οποία μας επιτρέπει να πάρουμε ένα σύνολο σημάτων ήχου εισόδου, να τα επεξεργαστούμε και να τα οδηγήσουμε συνδυαστικά σε ένα μικρότερο αριθμό εξόδων, προκειμένου να καταλήξουν στους ενισχυτές του συστήματος. Για παράδειγμα, μπορούμε να λάβουμε τον ήχο από δύο μικρόφωνα και τρία μουσικά όργανα, να ελέγξουμε ξεχωριστά τις στάθμες αυτών, να ρυθμίσουμε την ποιότητα στην απόδοσή τους και τέλος να τα οδηγήσουμε μέσα από δύο και μόνο εξόδους (Left & Right) προς τους ενισχυτές μας.

 

  • Οι κονσόλες χωρίζονται σε αναλογικές και σε ψηφιακές, και τα κύρια τμήματα μίας κονσόλας μίξης είναι: α) το τμήμα εισόδων των σημάτων (ποικίλει σε αριθμό ανάλογα με την κονσόλα), β) το τμήμα εξόδων των σημάτων προς τους ενισχυτές και γ) ένα τμήμα βοηθητικών εξόδων (και αυτό ποικίλει ανάλογα με την κονσόλα της επιλογής μας).
       Για την αγορά μίας κονσόλας ήχου επομένως θα πρέπει να δώσουμε έμφαση στον απαιτούμενο αριθμό σημάτων εισόδου που χρειαζόμαστε – πόσα δηλαδή μικρόφωνα, μουσικά όργανα ή γενικότερα πηγές ήχου διαθέτουμε – στον αριθμό κύριων αλλά και βοηθητικών εξόδων ήχου (εφόσον θέλουμε να ελέγξουμε ξεχωριστά περισσότερες από μία ομάδες ενισχυτών), στη δυνατότητα ελέγχου της ποιότητας του ήχου και της προσθήκης ειδικών εφέ, και τέλος να συζητήσουμε με αρμόδιο πρόσωπο τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της χρήσης μίας ψηφιακής κονσόλας ήχου στο χώρο μας, έναντι της κλασικής αναλογικής.
1
Αρέσει Αυτό Άρθρο
  • Προηγούμενος ΆρθροΕΝΙΣΧΥΤΕΣ - ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ
  • Επόμενο ΆρθροΠΑΡΕΛΚΟΜΕΝΑ ΗΧΗΤΙΚΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ - ΟΤΑΝ Ο ΗΧΟΣ ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΤΑΙ ΣΕ ΗΧΗΤΙΚΟ ΣΗΜΑ
    ΕΝΙΣΧΥΤΕΣ - ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ

σχετικές αναρτήσεις

ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΩΣ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ
Uncategorized

ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΩΣ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ

ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ
Uncategorized

ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ

ΠΑΡΕΛΚΟΜΕΝΑ ΗΧΗΤΙΚΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ – ΟΤΑΝ Ο ΗΧΟΣ ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΤΑΙ ΣΕ ΗΧΗΤΙΚΟ ΣΗΜΑ
Uncategorized

ΠΑΡΕΛΚΟΜΕΝΑ ΗΧΗΤΙΚΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ – ΟΤΑΝ Ο ΗΧΟΣ ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΤΑΙ ΣΕ ΗΧΗΤΙΚΟ ΣΗΜΑ

ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

Εγγραφή στο Newsletter

logo-white

Η Audio Designer δημιουργήθηκε από την ανάγκη για εξεύρεση πρακτικών και λειτουργικών λύσεων στην ηχητική κάλυψη του εκάστοτε χώρου.

Παρέχουμε εξατομικευμένες λύσεις σε ότι αφορά την πλήρη κάλυψη του χώρου σας με ήχο κάθε μορφής.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
  • Λογαριασμός
  • Προϊόντα
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική απορρήτου
  • Όροι χρήσης
  • Τιμοκατάλογοι
  • Ευκαιρίες Καριέρας
  • Kali Audio
  • Audioengine
  • EQ Acoustics
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Γραφεία

Μακεδονίας 148
T.K 54248 Θεσσαλονίκη
Τ. +30 2310 477194
Τ. +30 2313 056218
E. info@audiodesigner.gr

Copyright © 2020 | Audiodesigner.gr

σε
αντίγραφο